niedziela, 29 listopada 2015

Linia Więzi (2)

Linia Więzi (2) Niespodziewany zwrot  akcji

2015 r (teraźniejszość)
- A więc  pamiętajcie żeby zabrać na wycieczkę  lornetkę będziemy oglądać ptaki na starym kontynencie Więz. Mówiła to poczciwa kobieta wychowanka klasy 3 b gimnazjum  przypominająca  wyglądem  40 letnią zatroskaną matkę .
-A co to za kontynent ?Spytała  ciekawska Oliwia kochająca zwierzęta  miała 15 lat  ale  zachowywała się jak na swój wiek o wiele  poważniej . Dzieci na nią mówiły lilia ponieważ była taka piękna jak ten kwiat.
-Moja droga kiedyś  to był kontynent  ale upadł i teraz stał się obiektem   turystycznym .
Zachichotał Łukasz najlepszy przyjaciel Oliwi cicho mówiąc :
-Kiedyś to my będziemy  takimi obiektami :D.
Nazajutrz.  Wszystko było zaplanowane wyjazd o 6 nad ranem dojazd o 14  a powrót  na drugi dzień o 23. Cała klasa po obiedzie wybrała się na główny gwóźdź  programu -zabawa  w poszukiwanie skarbów . Polegała ona na tym żeby odnaleźć skrzynkę  schowaną przez nauczycieli z skarbem .Wszyscy pobiegli w jedną stronę lecz Oliwia i jej przyjaciel  zupełnie w inną  stronę . Nagle coś zaświeciło w oddali  podeszli i zaczęli kopać  ale co znaleźli dziewiętnastowieczną  skrzynie z bardzo starą kartą na której pisało :
-Witaj jestem Irys jeśli to znalazłeś  pewnie nie żyje ale słuchaj uważnie  nikt nie może się o tym dowiedzieć oprócz  ciebie , stworzyłam  wspaniały wynalazek dzięki któremu człowiek może nawiązać wieź z człowiekiem poniżej napisze jak ją zrobić i na czym polega maszyna , i proszę odbuduj ją . Oliwia zdziwiona powiedziała :
-Czy to nie jest ta dziewczyna z legendy ?
-Chyba tak nikomu o tym nie mówmy . Odpowiedział Łukasz .
c.d.n

2 komentarze:

  1. Hej, właśnie przeczytałam. :)
    Też mam na imię Oliwia, a sam pomysł jest całkiem ciekawy, więc automatycznie stałam się dziś Twoją stałą czytelniczką ;D
    Fajna sprawa z taką maszyną, naprawdę fajna. Tylko ludzie jak zwykle musieli wykorzystać to wedle swoich niecnych zachcianek ; / Ale mam nadzieję, że główna bohaterka wykorzysta wynalazek mądrze i nie zdradzi tajemnicy pierwszej lepszej osobie, bo to co się może dziać... aż strach myśleć.
    Będę zaglądała. Obyś się nie poddawała i dzielnie pisała, kontynuowała swoją historię. A trening czyni mistrza. :)
    Proszę, jeśli pojawi się nowy rozdział - poinformuj mnie tutaj: http://beautiful-and-different.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Rav

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, co ty, Rav. Jest naprawdę interesująca. Zastanawiam się, czy może i ja założę bloga o opowiadaniach. U siebie na moim blogu mam już dwa opowiadania i po drugim zacznę kolejne! :D
      Pozdrawiam!
      ~Kremówka

      Usuń